És un programa que quan va sortir es deia Clic, pretén desenvolupar activitats per que el nen les pugui portar a terme amb l’ordinador i aprendre a connectar amb aquest.
Permetre que qualsevol persona pugui desenvolupar activitats per treballar-les. En el nostre cas hem escollit activitats per treballar-les amb nens de P3-P4-P5. Per d’ur a terme aquestes activitats hem creat un Jclic, i nosaltres ens hem centrat amb tema de les verdures.
Al obrir la pantalla per realitzar el joc, ens surten unes icones que ens serveixen per orientar-nos.
Part central : trobarem les activitats.
Par de a baix: fletxes per passar de les activitats, bandera: reiniciar l’activitat, interrogant: ajuda, i: informació sobre el programa, jclic: on estan els records.
A la part dreta: intents, temps, ...
Al mig: hi ha un barra, on podem trobar missatges: explicació del joc, si ho has fet correctament i t’informa si fas algun error.
Els nostres jocs han estat bastats en aquests models:
Tipus de trencaclosques:
1 – tipus doble: consisteix en arrossegar les peces i les portem al seu lloc. (hem creat dos d’aquest tipus).
2 – puzle de forat: mous les fitxes hi han espais.
3 – trencaclosques memoristic (memori).
Activitats d’associacions:
4 – associacions complexes (de relacionar colors, formes, números en angles...). (hem creat dos d’aquest tipus).
5 – a partir d’una pregunta tens que marcar la resposta.
6 – identificar a partir d’una pregunta.
Sopes de lletres:
7– una sopa fàcil: et diu una pregunta i tens que marcar la resposat a la sopa.
http://grups.blanquerna.url.edu/jclic/lesverdures/
Hem triat aquest tema perquè; hem pensat que es una bona manera de que els nens siguin conscients de que han de tenir una bona alimentació menjant verdures.
Aquesta pagina web, en un futur ens pot ser molt útil, ja que si vols treballar algun aspecte en concret, ja sigui de números, noms , formes... nomes fa falta que creïs un joc per que els nens puguin jugar i així saps segur el tema que es treballa i la manera de desenvolupar-se el joc.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada